søndag den 26. februar 2017

Lange festkjoler fra Lili-Marleen fra str. 36 - 54/56



Lange kjoler - til alle kvinder, uanset form og størrelse


Vi kender det alle, invitationen til brylluppet, den runde fødselsdag, sølvbryllup eller et en af livets mange andre store fester ligger i postkassen. Du glæder dig rigtig meget......, men der bare lige det med kjolen. Måske er du ikke "kjolepige", måske er du ikke lige en standart model, måske har du en stor barm eller en lille barm, mormorarme, stor mave eller som mig selv, som døjer med (min hængemave foran for neden) Ja, du kender den sikkert godt..... Vi har alle vores....  

Det kan virkelig lægge en dæmper på at glæde sig over at skulle til den stor fest..... Ak, ja så begynder jagten på kjolen, kan man tillade sig at komme i bukser, måske kan jeg bruge en gammel sag. Ja, hvis jeg skal have en i min størrelse, så skal jeg have den syet (det koster en formue). Så skal jeg ud og prøve....... OMG - jeg hader de der prøvespejle, jeg ligner altid.... 

Jeg vil dele min egen historie med dig i håb om, at du vil finde inspiration i den; 

I 2015 var jeg så velsignet at blive forældre til en lille pige i oktober måned - hun er min nr. 3, så jeg har født et par gange før. Ja, det er jo heller ingen hemmelighed, at jeg ikke er nogen sylfide (og bruger en str. 50), hvilket jeg igennem mange år har brugt, graviditet eller ej. Barnet skulle jo døbes og i samme forbindelse havde min mand og jeg kobberbryllup. Der skulle være fest, og jeg skulle have en ny kjole. I januar (en mdr. før gik jagten ind på en kjole), jeg brugte timer og atter timer på at kigge på nettet - her fandt jeg også kjoler, men det er svært, for jeg jeg har jo mine problemområder (en stor barm og ak, hængebuemaven). Jeg fandt da også kjoler, men de var kun op til str. 46,  de kostede en bondegård, det var jeg ikke lige indstillet på. 

Nå, men jeg besluttede mig at gå i en fysisk butik og valgte en af Danmarks store kæder med plus size tøj. Her fandt jeg den ene sorte, lig-ud, formløse (sæk) med blonder og pailletter efter den anden. Det endte med at jeg stod og stortudede midt i prøverummet over den skændsel, jeg så i spejlet. 

Jeg gik hjem med uforrettet sag. - så tog skæbnen over - jeg GAV IKKE OP - jeg faldt tilfældigt over "Rockabilly stilen", det gjorde hele udslaget for mig. Smukke kjoler med farve og form, som giver timeglasfigur til en ret pæreformet kvinde, som mig selv. Jeg havde hænderne over hovedet... og snart fik jeg både mor og søster med på vognen.  

Det næste problem var at finde vores størrelse herhjemme i Danmark, det var faktisk ret svært! (Så kommer alle overvejelser om at bytte og besværlighederne ved at handle i udlandet). Men det lykkes til sidst, men kostede både tid og penge - øv!.  

Til festen følte mig virkelig feminin og smuk for første gang i flere år, faktisk.  Min mor, søster og jeg talte om, hvor svært det havde, og at vi gerne give andre kvinder en anden oplevelse, - for der måtte da være andre, som os......Det gjorde vi noget ved og åbnede Lili-Marleen.... 

I dag henter vi kjoler fra hele verden, så vi kan tilbyde et stort udvalg til kvinder i alle størrelser og figurer, vi har også rigtig mange kjoler nede i vores butik. Vi har haft et utal af fantastiske oplevelser med kvinder, som os selv, for det viser sig, at kvinder i alle størrelser er har noget.... du ved... Vi er overvældede over, hvad en kjole kan gøre af forskel for den enkelte, og vi elsker, når vi lige finder den rigtige kjole. 

Jeg vil gerne fremhæve de lange kjoler her til aften, vi har nemlig fundet de mest fantastiske lange galla/festkjoler til alle os kvinder, som ikke lige en standart model. 

En af kvaliteterne ved dem er nemlig det lille elastikstykke, som sidder i ryggen, det gør nemlig, at uanset din kropsform/figur, så passer kjolen til dig. Elastikstykket giver sig ca. 4-5 cm, hvilket gør hele forskellen.... Den sætter sig efter dig! 

Vi går meget op i, at kjolen skal være til alle - her er det lykkes os, at få de lange kjoler fra str. 36 - 54/56 (Vi arbejder hårdt på også at finde lange kjoler op til str. 60, som vi også har swingkjoler til, det skal nok lykkes for os). 

At kjolerne så ikke koster en bondegård er vigtigt for os, så vi er stolte over både vores store sortiment, variationsbredde i størrelse og ikke mindst prisen. 

Vores budskab/mål er, at alle skønne almindelige kvinder skal kunne finde kjoler med former og farver, som passer, uanset om man er en lille, stor, lang, kort, storbarmet, har lille barm har hængebue, mormorarme eller alt muligt andet - vi vil dyrke os kvinder som vi er, og fremhæve det smukke i hver og en af os.



God aften Christina/Lili-Marleen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar